Web Toolbar by Wibiya

marți, 13 august 2013

Clafoutis cu rosii cherry

Cand am vazut ca Diana gazduieste Provocarea Dulce Romanie pe care o urmaresc din umbra de foarte mult timp m-am hotarat sa particip si eu. Vedeta lunii este rosia iar tema aleasa de ea " Arome de vacanta, arome de vara". Chiar daca vacanta s-a incheiat simturile noastre pastreaza vie amintirea locurilor pe care le-am vizitat, a sunetelor, gusturilor si aromelor. Nu trebuie decat sa vedem o poza, sa auzim un cantec sau povestea cuiva si toate acele amintiri se trezesc la viata si ne poarta din nou prin acele locuri. Asa s-a intamplat cu mine cand am vazut tema acestei provocari. Mi-am amintit imediat de doua locuri unde m-as intoarce mereu cu placere. Unul dintre ele este Paris. Dar cine nu iubeste Parisul?
 
 
Asa ca reteta cu care particip la aceasta provocare este o reteta frantuzeasca care, desi este un desert, a fost adaptata si poate fi servita ca mic dejun sau aperitiv.

 
 
 
 
Ingrediente:
 
2 oua
65g faina
180ml lapte
250g rosii cherry
100g branza de oaie
sare si piper pentru gust
 
Preparare:
 
Se pun ouala, laptele, faina, sarea si piperul intr-un mixer si se bat pana toate ingredientele se combina. Se poate face si cu telul. Se pun rosiile spalate si uscate intr-o tava unsa cu unt, se adauga branza si apoi se toarna compozitia din oua, lapte si faina. Se da la cuptor (incins in prealabil) la 220C pentru 30-35 minute sau pana capata o culoare frumoasa, aurie. Se lasa sa se aseze si se serveste calda sau rece.
 
O reteta foarte buna si foarte usor de preparat.
 
 
 
 
Va doresc pofta buna si va las in compania lui Edith Piaf si a minunatului oras Paris.
 
 
 
 

2 comentarii:

  1. Ador clafoutisul desi l-am facut doar cu cirese pana acum. Ideea cu rosii mi se pare nemaipomenita. Iti multumesc ca te-ai gandit la provocare, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Diana. Ti-am mai trimis o reteta, nu stiu daca ai vazut-o. Multumesc mult pentru invitatie si pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere